Aktualności
- Styczeń 2011
Migracja Office (2003 -> 2010)
Pojawiła się specjalna "ściągawka" dla wszystkich osób, które zaczynają przygodę z najnowszym pakietem biurowym.
Migracja Excel (2003 > 2010) »
Migracja Word (2003 > 2010) »
Migracja Outlook (2003 > 2010) » - Styczeń 2011
Oferta dla Administracji
Sprawna komunikacja w Urzędzie
z punktu widzenia Urzędnika,
a nie Informatyka. Przeprowadzenie analizy - dzień z życia Urzędu. - Lipiec 2011
Premiera Office365!
Ruszyła oficjalnie oferta Microsoft Office 365 w Polsce. W skład pakietu wchodzą aplikacje SharePoint Online, Exchange Online, Lync Online, Office Professional Plus. Wszystkie informacje dostępne tutaj: www.office365.pl – zapraszamy! - Styczeń 2011
E-Administracja
Nowa inicjatywa Komisji Europejskiej zakłada, że do 2015 r. poziom wykorzystania usług administracji elektronicznej przez obywateli ma się zwiększyć do 50%, a przez przedsiębiorstwa do 80%. Czy są Państwo na to gotowi?
Chmura tagów
SharePoint | Small Business Server | Obieg Dokumentów | Workflow | Praca Grupowa | Współpraca | Wymiana Wiedzy
CRM Dynamics
Firma Microsoft, w ramach pakietu Dynamics, dostarcza aplikacje biznesowe klasy ERP (Axapta, Navision), CRM, SCM, i inne, do zarządzania firmą.
Najnowsza wersja Microsoft Dynamics CRM 2011, skupia się na 3 kluczowych obszarach:
- Sales Productivity (wsparcie sprzedaży poprzez rejestrację kontaktów, firm, prospektów, kontaktów, itd.);
- Customer Care (obsługa zgłoszeń klientów – rejestracja zapytań, problemów, reklamacji);
- Marketing Effectiveness (wsparcie działań marketingowych poprzez rejestrację kampanii, monitorowanie rezultatów, obsługa masowej wysyłki materiałów reklamowych itd.).
Olbrzymią zaletą jest fakt pełnej integracji CRM z aplikacją Microsoft Outlook, dzięki czemu (a) przychodzące/wychodzące wiadomości e-mail mogą być automatycznie podlinkowywane pod daną firmę (b) użytkownik ma dostęp do wszystkich danych z poziomu programu, który zna i w którym pracuje.
Firmy Forrester i Gartner potwierdzają najwyższą ocenę oprogramowania:
Możliwość analizowania, monitorowania i podejmowania decyzji biznesowych poprzez pulpity menedżerskie:
Automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych poprzez wbudowane środowisko do tworzenia przepływów (workflow).
Dostęp do danych poprzez strony WWW, aplikację Microsoft Outook, oraz przez urządzenia mobilne:
Zachęcamy do obejrzenia poniższych filmów:
Wsparcie sprzedaży:
Wsparcie działań marketingowych: